Tuesday, November 10, 2009

Bengkel Penilaian Prestasi Pegawai/Staf

Pada tahun ini, cara untuk membuat penilaian prestasi pegawai dan staf PKG telah diubahsuai bagi tujuan memantapkan pengisian Borang Prestasi (LPNT), penilaian yang lebih telus dan mengurangkan perasaan tidak puas hati beberapa pihak.

Bengkel berkenaan diadakan sepanjang minggu ini di BTPN Selangor. Semua PT dan FT akan dinilai oleh PTP1 (PPK) dan PTP2 (PPP), PTP2 pula akan dinilai oleh PTP1 PKG (PPP) dan PTP DGA34 Unit PKG (PPK). Namun begitu, bagi PKG yang tiada pegawai PTP1 atau PTP2... penilaian prestasi akan dilakukan oleh PTP DGA34 (PPP) dan Ketua Unit PKG (PPK).

PKG daerah Hulu Selangor telah pun dinilai pada petang Isnin (9.11.2009). Bagi pegawai dan staf PKG Kalumpang, En. Mohd. Amin (FT) dinilai oleh Pn. Khairul Faridah (PPP) dan En. Abd. Wahi (PPK). Pn. Khairul Faridah dinilai oleh En. Abd. Wahi (PPP) dan En. Abd. Rahman (PTP DGA34-PPP), manakala En. Abd. Wahi pula telah dinilai oleh En. Abd. Rahman (PTP DGA34-PPP) dan Pn. Zariah (KU PKG-PPK). Tiga orang sajalah sebab PT masih belum ada pengganti lagi.

No comments: