Wednesday, November 18, 2009

Aktiviti Pertengahan November

Nampaknya seperti biasa juga, bila dekat-dekat nak cuti sekolah ni banyaklah program yang diadakan. Tak sempat nak update blog. Ada juga program di sekolah dan masyarakat setempat yang terpaksa diketepikan kerana terdapatnya komitmen lain.

Pada hari Sabtu, bertugas di PKG kerana ada pengguna iaitu 2 kumpulan Pemeriksa Kertas PMR iaitu Matematik dan Pendidikan Islam. Kemudian hari Ahad, ada Mini Konvokesyen Tabika KEMAS Kerling (En. Abd. Wahi merupakan Pengerusi Tabika). Sebelah petangnya bertolak pula ke BTPN Selangor kerana membuat persiapan Perhimpunan Bulanan (Nov & Dis) BTPN Selangor. PKG Daerah Hulu Selangor jadi tuan rumah bersama Unit Media, Promosi dan Inovasi serta Unit Hal Ehwal PKG.

Pagi Isnin (16 Nov.) bermulanya Perhimpunan Bulanan dan diselitkan dengan Taklimat Kampus ASTRO yang berakhir pada jam 12.30 tengahari. Kemudian di sebelah petangnya menghadiri Mesyuarat Penyelarasan BTPN/PKG Bil. 05/2009.

Hari Selasa pula sehari suntuk di SMK Kalumpang mengadakan Khidmat Bantu ICT dan PSS. Hari Rabu barulah free sedikit, tapi kena jaga PKG pula kerana tinggal seorang sahaja.

No comments: