Friday, October 30, 2009

Kursus Protokol dan Etiket Sosial

Kursus ini telah diadakan pada 27-30.10.2009 di Hotel Empress, Sepang. Berbagai slot telah diadakan bagi mempertingkatkan ilmu dan kemahiran pegawai dan staf BTPN Selangor dan rangkainnya di dalam pengurusan.

Saya hanya hadir pada petang 28.10.2009 dan mengikuti slot malam selepas majlis penutupan Kursus Video Panasonic. Jadi tak dapatlah mengikuti 3 slot pada sebelah siangnya berkenaan Pengendalian Majlis dan Pengacaraan Majlis Rasmi (Datin Che Normadiah). Walau bagaimanapun, saya bersyukur kerana masih dapat mengikuti 6 lagi slot yang sememangnya amat berguna untuk diri sendiri dan organisasi.

Slot seterusnya iaitu Komunikasi (Pn. Rusita Sahari), Bekerja sebagai Ibadah, Seronoknya Bekerja (Ust. Ahmad Fuad) serta slot terakhir diisi oleh Tn. Hj. Abd. Aziz (Peraturan2 Pegawai Awam - Kelakuan dan Tatatertib).

Terima aksih kepada semua penceramah yang telah sudi mencurahkan ilmu anda keoada kami semua... begitu juga kepada pihak Ketua Unit yang hadir, urusetia kursus serta semua yang membantu bagi menjayakan kursus ini.

No comments: