Tuesday, October 27, 2009

Kursus Pengendalian Kamera Video PANASONIC

Lama juga tak update blog ni... tak sempat la, banyak benda yang nak dibuat... tambahan lagi, talian SCHOOLNET di SK Kalumpang pun dah kantoi sejak dari hari Selasa (20.10.2009) yang lepas. La ni update blog di BTPN Selangor.

Pada masa ini, saya sedang mengikuti Kursus Pengendalian Kamera Video Panasonic AG-DVX102B dari 26-28.10.2009 (Isnin hingga Rabu). Bertugas sebagai penceramah dan fasilitator bagi mengendalikan kamera video yang baru dibekalkan ke PKG. Terdapat sebanyak 6 buah kamera jenis ini di negeri Selangor (2 di BTPN dan 4 di PKG terpilih).

Penceramah yang terlibat ialah En. Mohd. Noor Yasin (BTPN Selangor), En. Abd. Wahi Wahid (PKG Kalumpang), En. Mohd. Fakhrul Ariffin (PKG Sg. Air Tawar) dan En. Mohd. Sujang (PKG Kuala Selangor). Urusetia kursus ialah En. Mohd. Nasir dan En. Mohd. Lazim.

Seramai 20 orang peserta terlibat di dalam kursus ini, kemudiannya dibahagikan kepada 4 kumpulan untuk membuat kerja projek. Tahniah kepada semua peserta, penceramah dan urusetia yang terlibat.

No comments: