Wednesday, September 9, 2009

Bengkel Pengurusan Makmal Komputer FT 17

Bengkel telah diadakan pada 2 dan 3 September yang lepas. Semua FT 17 yang bertugas di sekolah ahli PKG telah dijemput untuk menghadiri program ini. Berbagai slot telah disusun untuk menambahkan ilmu dan kepakaran Juruteknik ini. Namun begitu, En. Abd. Wahi telah dipanggil ke BTPN Selangor untuk menghadiri Bengkel KPI. Jadi, tak banyaklah slot ilmu yang dapat diadakan.

Jadi, sebagai ganti peserta telah membuat praktikal mengenai pengurusan makmal, peralatan dan rangkaian makmal komputer. Bengkel ini dijalankan berdasarkan kepada Instrumen Penghakiman Pertandingan Makmal Komputer Cemerlang Negeri Selangor 2009. Semua FT ni memangnya berbakat. Banyak idea yang dicurahkan seterusnya diaplikasikan kepada keceriaan dan keperluan pengurusan makmal komputer cemerlang.

Terima kasih kepada anda semua - Noor Nabilfikri bin Noor Rahman (SK Hulu Bernam), Siti Nur Syafawati bt. Md. Lazim (SK Kalumpang), Mohd. Zahirman bin Abd. Hamid (SK Kerling), Imran Nurjamil bin Mohammed Nor (SJK(C) Kalumpang), Muhammad Firdaus bin Ismail (SMK Kalumpang) dan Muhamad Amin bin Osman (PKG Kalumpang).

1 comment:

PiYaPeAr... said...

huhu..bes nye..kitorang xde pon bengkel2 ni