Monday, June 4, 2007

Pegawai Pelajaran Daerah Hulu Selangor

Tuan Mohd. Salleh bin Mohd. Kassim, PPD Hulu Selangor secara rasmi telah bertukar ke daerah Kuala Langat sebagai Pegawai Pelajaran Daerah Kuala Langat, mulai 01.06.2007. Sebagai mewakili semua rakan PKG di daerah ini, saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan jutaan terima kasih di atas kesudian tuan PPD kerana memberi ruang untuk kami turut serta di dalam apa jua aktiviti di daerah ini.


Walaupun tempoh bertugas di sini tidak lama, namun sikap mudah mesra dan keprihatinan di dalam bidang pendidikan telah mengujudkan suasana kerja yang amat menyenangkan kami. Kerjasama yang ditunjukkan oleh Tuan Mohd. Salleh amatlah disanjung tinggi. Semoga senario pendidikan di daerah Kuala Langat juga akan dilimpahi dengan 'aura' tuan.


Tempat beliau akan diambilalih oleh Tuan Haji Suhaimi bin Rashid yang sebelum ini merupakan Penolong PPD Sektor Pengurusan Sekolah daerah Hulu Selangor. Semoga kepimpinan dan pengalaman luas tuan selama bertugas di daerah ini akan membantu kegemilangan pendidikan daerah Hulu Selangor.

No comments: